3/22/2014

Candid day wit Mat Utara #throwback

Assalammualaikum. Malas nak taip panjang lebar bajet macam masa tuh panjang, jadi kita cuma nak throwback gambar tiga minggu lepas punya kot. Memang sekarang tak dan nak update cerita berantai bagai. So kalau teragak-agak nak tengok gambar-gambar gua baik lu sediakan baldi sebelah lu sebelum lu orang muntah berlilah. Hahahaha.

Gambar semua all right reserved by Muhammd Hafiz Dahalan. Gambar landscape memang aku takmau edit pon sebab dah lawa. Habis rosak karya orang nanti aku jahanamkan. Haha. Lokasi di Pantai Kelanang, Banting. 
Waktu ni matahari kurang lawa di sebabkan jerebu :')

Suka sangat gambar ni. Smooth je. 


"Dey! Minachi!"

Belon ke mana action ke mana. Haram jadah sungguh. Haha. Tak reti langsung nak acting.

Muka redha -.-

Chill okay chill. Gua lama dah perhatikan perangai lu -.-

Minah jebaok *sentap

Akhirnya ada jugak muka candid yang baik macam ni. Hahaha

Best kan orang ada tripod. Boleh ambik gambar reramai sendiri. Tak payah nak mintak-mintak tolong orang. "Err pakcik tolong amikkan gambar kitorang boleh". Such a wasting time. LOL

Watlek Watpeace bersama photog candid. Muehehe :)

Firstly gua nak mintak ampun ya bro Hafiz sebab kononnya niat lu nak gua jadi talent lu katanya kan. Haha. Tapi di sebabkan beberapa faktor gua emo dengan lu, so gua memang kaku nak posing depan lu. Dan memandangkan jugak ini first time gua jumpa lu, gua harus dan wajib angkut family gua sekali. Hahahaa. Takpa insyaallah lain kali kita jumpa lagi. 

No comments: