12/10/2013

Suka dalam diam

Harini tak macam biasa. Badan-badan rasa letih. Tak larat. Selera makan dah berkurangan. Usaha menambah lemak dah merudum nampaknya. Takda harapan.

Nih semua gara-gara mainan perasaan. Baru pulih dah gatal nak fikir lagi. Ah memang menyemak. Tapi itu yang aku rasa. 


Perasaan ni sukar nak luahkan kat sesiapa sebenarnya. Dia bahagia kejap, sakit kejap, risau kejap, terseksa lama. Eh terseksa? Haa lah. asyik fikir memanjang, buat apa semua tak kena.

Macam mak selalu pesan. Buat apa nak dekat orang yang kita suka? Baik pilih orang yang suka kita. Ada ke masalahnya mak? Takda mak. Takpa mak, kita suka dalam diam jaa. Tak payah heboh kasitau dia. Kan bagus gitu.

Err kiranya suka dalam diam nih bagus. Gitu? Oh mungkin. Tapi ianya akan buat korang rasa sakit. Tambah-tambah bila dia buat dek je kat korang. Dah bagi hint pun masih blur je. So sangat buang masa.

Habis tuh? Nak luahkan? Oh no! No! No! Gila lah kalau aku nak luahkan. Eh kenapa tidak? Ada alasan sendiri. Aku taknak benda jadi dua kali. Itulah gunanya pengalaman beb.


So the conclusion is no more love love no more feeling feeling. It’s  more better and we can enjoyyyy! *agak hipokrit ayat nih sebenarnya :’)

6 comments:

Fizi Zaidi said...

kelakar pulak baca bila awek usha pakwe...tapi skung dh jadi normal..sebab ada lelaki jenis x der perasaan..push banyak2 kali yep..eheheh inshaAllah dapat :)

Lynn Zulkarnain said...

Perempuan pun ada perasaan jugak. Hehe. Tak payah lah push sangat buat slambe je kot okay lagi. Apapun terima kasih.

Acap said...

Luah kan je weh. Tak payah kisah perigi mencari timba. Kang melepas. Hahaha

mirza syazwina said...

samala..mak pun pesan tak payah ambik orang yang kita suka..tapi ambik orang yang sayang kat kita..sabar ye,mungkin ada hikmahnye :)

Lynn Zulkarnain said...

Acap : kalau melepas takda jodoh lah tuh. Bak kata kau, jadi manusia tak boleh desperated. Lupa kah?

Lynn Zulkarnain said...

Mirza :
Yes. Itu yang terbaik. Insyaallah :)