9/29/2012

Setle dah kahwin ^_^

Assalammualaikum.

Gigi aku memang teruk. Tak mampu lagi nak pakai gigi besi. Kau belanje boleh? Haha!

Alhamdulillah selesai sudah perkahwinan kakak saudara aku yang comel lotey kecik molek tuh. Tak sangke cepat betul mase tuh berjalan. Tup-tup eh dah kawin dah. Takde makne dah cik-cik lagi. Kan Puan IZZATUL ATIQAH? Hee J

Semoga atiqah berbahagia lah dengan cik abang Waji tersayang tuh ye. Hikhik. Cepat-cepat lah dapat anak tau. Mesti comel macam kitorang kan. Haha (kitorang tuh macam kita, piza, fatin, ngan mira je tau) ^_^ 
Lepas nih tunggu Fatin lah pulak kan. Calon suami dah nampak semalam. Kihkihkih :p


Credit to Myra : Nanti kalau balik sini jangan lupe bawak camera ye. Nak gambar :)

4 comments:

Anonymous said...

Mira : ok! :)

Lynn Zulkarnain said...

:)

Anonymous said...

Salam pengantin baru untuk akak saudara Lynn ya.

Lynn Zulkarnain said...

Terima kasih.. Err lain kali letak lah name, baru tau sape :p